Cepdas online fællesskab – FAQ

Indholdsfortegnelse

Hvordan fuldfører jeg profiloprettelsen? [nye medlemmer]

Hvis du af en eller anden grund er stoppet midt i oprettelsen af din profil på forbundet.cepda.dk, er her vejledning til at komme videre:

  1. Gå til forbundet.cepda.dk (åbner i ny fane)
  2. Klik på “Sign in” i øverste højre hjørne
  3. Log nu ind med den email-adresse og det password, som brugte ved oprettelsen
    1. Hvis du har glemt passwordet, så klik på “Forgot password”
  4. Når du er logget ind, vil du kunne genoptage profiloprettelsen.
  5. Hvis du er gået i stå ved de obligatoriske spørgsmål, se vejledningen.

Hvordan besvarer jeg spørgsmålene i profiloprettelsen?

Hvis du oplever at du ikke kan komme videre, kan det være fordi du skal “scrolle nedad” i det lille vindue før knappen “Submit answers” bliver synlig.

Hvordan tilføjer jeg profilbillede?

For at tilføje et profilbillede i Cepdas online fællesskab, følg disse trin

  1. Log ind på forbundet.cepda.dk
  2. Klik på billedet i øverste højre hjørne
  3. Klik på “Personal settings”
  4. Klik på “Edit profile”
  5. Klik på den lille blyant ved profilbilledet.
  6. Vælg et billede du vil uploade som profilbillede fra din computer
  7. Klik “Save”

Se også video herunder:

Kan jeg være anonym på forbundet.cepda.dk?

Man kan ikke være anonym, hvis man vil deltage i online fællesskabet på forbundet.cepda.dk. Men hvis man blot ønsker at være medlem af Cepda og evt. komme til de fysiske arrangementer, kan man godt det. Her skal du blot vælge “Anonymt medlem” ved profiloprettelsen.

Jeg får fejlen “Der kan ikke oprettes forbindelse”

Dette kan skyldes  at et antivirus-program eller en firewall fejlagtigt ser Cepdas domæne som skadeligt og derfor blokerer for adgangen.

Du kan muligvis afhjælpe problemet ved at tilføjet domænet “forbundet.cepda.dk” som en undtagelse i antivirus-programmet. Kontakt os, hvis du oplever dette problem, så kan vi hjælpe.

Hvorfor er noget af teksten på engelsk på forbundet.cepda.dk?

Vi benytter os af platformen “Mighty Networks” til at levere vores online fællesskab-service. Mighty Networks er ikke dansk, og det er desværre ikke alle elementerne i brugerfladen, som vi kan oversætte. Det beklager vi – men håber du kan leve med det 🙂

Hvordan opsiger jeg mit medlemsskab?

Når du opsiger dit medlemsskab, vil du øjeblikkeligt miste adgangen til forbundet.cepda.dk.  For at opsige dit medlemskab, følg disse trin.

  • Log ind på din konto (via desktop) på forbundet.cepda.dk
  • Klik på dit profilbillede og gå til “Personal Settings” via menuen
  • Gå herefter til “Plans and Purchases” og klik på dit abonnement (under “Active subscription”)
  • Vælg derefter “Cancel subscription”

For instrukser (på engelsk) om opsigelse via smartphone apps, se Mighty Networks guide.

Jeg har glemt mit password! Hvad gør jeg?

  1. Gå til forbundet.cepda.dk
  2. Klik på “Sign in”
  3. Klik nu på den lille tekst hvor der står “Forgot password”
  4. Indtast nu den email, du har brugt til at oprette din konto med.
  5. Du skulle gerne modtage en email med et link, så du kan oprette et nyt password.

Hvordan ser jeg mine fakturaer for medlemsskab?

  1. Log ind på forbundet.cepda.dk
  2. Klik på dit profilbillede i det øverste højre hjørne
  3. Gå til “Plans and Access.”
  4. Vælg din “Paid plan”
  5. Under “Invoices” kan du finde de seneste 10 fakturaer.

Kilde: Mighty Networks FAQ