Indholdsfortegnelse
Hvordan opretter jeg en profil på forbundet.cepda.dk? [“gamle” medlemmer]
Hvis du købte dit medlemsskab før vi flyttede til den nye platform, har du fået et link tilsendt omkring d. 21. februar 2024. Ved at klikke på det link, kan du overføre din eksisterende abonnementsperiode. Når du klikker på linket, vil du blive ført ind på forbundet.cepda.dk hvor du skal gennemføre følgende trin:
- Udfyld navn og email
- Besvare nogle spørgsmål, bla. bekræftelse af at du vil overholde vores retningslinjer
- Oploade profilbillede
- Afvent godkendelse (du får en mail – der kan gå en dag eller to)
- Klik på linket mailen for at fortsætte oprettelsen
- Indtast betalingsoplysninger
Hvordan fuldfører jeg profiloprettelsen? [nye medlemmer]
Hvis du af en eller anden grund er stoppet midt i oprettelsen af din profil på forbundet.cepda.dk, er her vejledning til at komme videre:
- Gå til forbundet.cepda.dk (åbner i ny fane)
- Klik på “Sign in” i øverste højre hjørne
- Log nu ind med den email-adresse og det password, som brugte ved oprettelsen
- Hvis du har glemt passwordet, så klik på “Forgot password”
- Når du er logget ind, vil du kunne genoptage profiloprettelsen.
- Hvis du er gået i stå ved de obligatoriske spørgsmål, se vejledningen.
Hvordan fuldfører jeg profiloprettelsen? [“gamle” medlemmer]
Hvis du har været medlem af Cepda inden vi flyttede til Cof, har du fået en mail i slutningen af februar 2024 med link til overførsel af dit medlemsskab.
Hvis du af en eller anden grund er stoppet midt i oprettelsen af din profil på forbundet.cepda.dk, er her vejledning til at komme videre:
- Indsæt det link, som du har modtaget i en mail fra os, i browserens adresselinje (vigtigt – det sørger for at dit abonnement overføres).
- Vælg nu “Already a member? Sign in”.
- Log nu ind med den email-adresse og det password, som brugte ved oprettelsen
- Hvis du har glemt passwordet, så klik på “Forgot password”
- Når du er logget ind, vil du kunne genoptage profiloprettelsen.
- Hvis du er gået i stå ved de obligatoriske spørgsmål, se vejledningen.
Videoen herunder forklarer processen i korte træk. Den viser trinene efter du har kopieret linket ind i din browser:
Hvordan besvarer jeg spørgsmålene i profiloprettelsen?
Hvis du oplever at du ikke kan komme videre, kan det være fordi du skal “scrolle nedad” i det lille vindue før knappen “Submit answers” bliver synlig.
Hvordan tilføjer jeg profilbillede?
For at tilføje et profilbillede i Cepdas online fællesskab, følg disse trin
- Log ind på forbundet.cepda.dk
- Klik på billedet i øverste højre hjørne
- Klik på “Personal settings”
- Klik på “Edit profile”
- Klik på den lille blyant ved profilbilledet.
- Vælg et billede du vil uploade som profilbillede fra din computer
- Klik “Save”
Se også video herunder:
Kan jeg være anonym på forbundet.cepda.dk?
Man kan ikke være anonym, hvis man vil deltage i online fællesskabet på forbundet.cepda.dk. Men hvis man blot ønsker at være medlem af Cepda og evt. komme til de fysiske arrangementer, kan man godt det. Her skal du blot vælge “Anonymt medlem” ved profiloprettelsen.
Jeg får fejlen “Der kan ikke oprettes forbindelse”
Dette kan skyldes at et antivirus-program eller en firewall fejlagtigt ser Cepdas domæne som skadeligt og derfor blokerer for adgangen.
Du kan muligvis afhjælpe problemet ved at tilføjet domænet “forbundet.cepda.dk” som en undtagelse i antivirus-programmet. Kontakt os, hvis du oplever dette problem, så kan vi hjælpe.
Hvorfor er noget af teksten på engelsk på forbundet.cepda.dk?
Vi benytter os af platformen “Mighty Networks” til at levere vores online fællesskab-service. Mighty Networks er ikke dansk, og det er desværre ikke alle elementerne i brugerfladen, som vi kan oversætte. Det beklager vi – men håber du kan leve med det 🙂
Hvordan opsiger jeg mit medlemsskab?
Når du opsiger dit medlemsskab, vil du øjeblikkeligt miste adgangen til forbundet.cepda.dk. For at opsige dit medlemskab, følg disse trin.
- Log ind på din konto (via desktop) på forbundet.cepda.dk
- Klik på dit profilbillede og gå til “Personal Settings” via menuen
- Gå herefter til “Plans and Purchases” og klik på dit abonnement (under “Active subscription”)
- Vælg derefter “Cancel subscription”
For instrukser (på engelsk) om opsigelse via smartphone apps, se Mighty Networks guide.